ŚDS

Zasady przyjęcia

ŚDS
Środowiskowy Dom Samopomocy

Po wstępnej rozmowie z dyrektorem Środowiskowego Domu Samopomocy rodzice lub opiekunowie dziecka składają wniosek w miejskim lub gminnym ośrodku pomocy społecznej właściwym dla miejsca zamieszkania.

Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty:

  • orzeczenie o niepełnosprawności dziecka,
  • zaświadczenie od lekarza rodzinnego o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach,
  • zaświadczenie lekarza psychiatry lub neurologa (niekoniecznie dziecięcego) o potrzebie terapii,
  • zaświadczenie psychologa,
  • opinia dotycząca sprawności dziecka – wypełnia pracownik MOPS-u,
  • wywiad środowiskowy.

Kompletny wniosek trafia do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ełku, które dokonuje ostatecznych uzgodnień co do form wsparcia i wydaje decyzję kierującą.

W razie wątpliwości proszę o kontakt osobisty lub telefoniczny:

Siostra Dyrektor ŚDS Aniela Małgorzata Wiecka

tel. 506 439 485 lub 87 610 20 39

 

Darowizna na rzecz naszej TĘCZOWEJ FUNDACJI